piątek, 8 marca 2013

1%

Jako, że czas rozliczeń z Urzędem Skarbowym pozwólcie, że zawrócę Wam głowę. Co roku losowo wybierałam fundację pro-zwierzęcą bądź schronisko/przytulisko, żeby te moje grosiaki się nie marnowały. W tym roku mocno się przejechałam na takich fundacjach. Stwierdziłam, że nigdy więcej nie przeleję kasy na rzecz "czegoś" do czego w ogóle się dobić nie można. Jak wiecie była sytuacja nieco dramatyczna kiedy nie miałam pieniędzy nawet na karmę dla kociaków a ciągle przybywały nowe i nowe. Podrzucony też został Rysiek, musiałam zebrać i na kastracje i na leczenie a to nie były małe koszta. Dodatkowo dochodził problem z logistyką, transportem, "przechowaniem" kociaków po zabiegach. Żadna z fundacji do której próbowałam się dobić nie zareagowała. Zero odpowiedzi, zero jakiejkolwiek porady czy chęci czegokolwiek. Nie ukrywam więc faktu, że mocno się zraziłam i na pewno przy wpłacaniu 1% będę teraz się bacznie przyglądała działalności takich instytucji. Mój 1% (i % moich najbliższych) będzie szedł co roku na konto osób, które reagują i realnie pomagają. W tym roku zachęcam do wpłacenia na "zwierzaki z Mińska" - czyli 3 pozytywnie zakręcone dziewczyny. Osoby te nie są fundacją jedyne co ich z fundacją łączy to udostępnione subkonto, na które można przelewać kasę na zwierzaki. Dziewczyny robią dużo i robią to inwestując własne pieniądze (a nie jak robią to fundacje - zarabiając na tym). Pomimo pracy i obowiązków starają się być wszędzie i pomóc każdemu zwierzakowi (ale jak wiecie nie zawsze się udaje). Były to jedyne osoby, które pomogły mi w mojej dramatycznej sytuacji, gdyby nie one 3 kastracje nie doszłyby do skutku, to dzięki nim udało się na czas zająć kocią mamuśką z pobytem 10dniowym w szpitalu w Warszawie a także udało się wykastrować jej 2 urwisów z 5dniowym pobytem w szpitaliku. Pomogły złapać i przetransportować w obie strony kocurki i kotkę, dzięki czemu nie musiałam się martwić o nic (poza finansami, które i tak zostały dzięki nim sporo zmniejszone) - to była ogromna pomoc. Zawsze też służą radą, pomocną dłonią czy po prostu dobrym słowem. Naprawdę warto zainwestować w dziewczyny i w zwierzaki z Mińska.
POMÓŻ BEZDOMNYM ZWIERZĘTOM Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO! Teraz możesz swoim 1% wesprzeć lokalną inicjatywę, która zawiązała się w celu pomocy bezdomnym i skrzywdzonym zwierzakom z Mińska Mazowieckiego i okolic! Pomóż zwierzętom w naszym mieście, przekaż swój 1%: • Nazwa OPP – Międzynarodowy Ruch na Rzecz Zwierząt - Viva! • Numer KRS - 0000135274 • Cel szczegółowy - Zwierzaki z Mińska Znajdziesz nas na facebooku – Zwierzaki z Mińska.
zachęcam z całego serducha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz