piątek, 11 maja 2012

wtorkowe przedpołudnia tematyczne ;)

Uwolnij łacha cz 2 :). Jak wiecie (bo piszę o tym często) ciężko jest kupić ekologicznego ciuszka w dobrej cenie (jedynymi sieciówkami, które coś tam walczą to C&A i H&M) z racji tego, że jakoś się już nie lubuję w wyprawach do stolicy a w moim mieście owych sklepów nie ma postanowiłam tymczasowo zostać przy "grzebalcach" (czyli second handach) z racji tego, że po a) jakoś te moje wycieczki po warszawskich sklepach kończą się bezowocnie po b) stałam się ostatnio dziwnie skąpa (nie wiem z czego się to wzięło :D ale jedyne większe wydatki przeznaczam ostatnio na moją futrzastą przyjaciółkę) po c) z racji choroby mojej babci i opieki nad nią, która jest psychicznie uciążliwa odkryłyśmy z mamą, że takie cotygodniowe polowania cudownie odprężają. Do moich ostatnich łupów należą:
kwiecista spódniczka
luzowana lekko bombkowana dłuższa bluzka z sową i kosmetyczka w kwiatki widoczna na 1 fotce
Po takim odzieżowym grzebaniu czasem odprężamy się w sklepach kosmetycznych w którym ostatnio uzupełniałam peelingowe i maseczkowe zapasy. Głównym punktem był peeling Perfecty czekoladowy z olejkiem kokosowym
Pałam do niego miłością pierwotną gdyż genialnie pachnie! :D + oczywiście spełnia wszelkie peelingowe oczekiwania. Z maseczek wybrałam zieloną glinkę antystresową (znowu) a doszły mnie słuchy, że z zieloną glinką nie należy przesadzać, że lepsza jest biała. Jednak jak na moje częstotliwości maseczkowe nie powinno być źle. Tym razem jednak padło na Bielendę i serię biodegradowalną.
jest niewielkie zamieszanie w sprawie odejścia od testowania Rossmana wynikające z ich zawiłych informacji (a jak wiadomo język niemiecki wiele tajemnic ma :D) wszelkie aktualizacje dotyczące firmy pojawiać się będą najpewniej na wizażu
i lektura na wieczór (poranek) >>>KLIK<<< - w telegraficznym skrócie Beata Stawicka i inni aktywiści zostali aresztowani we Włoszech podczas akcji mającej na celu zaprzestanie takich procederów jak wiwisekcja czy specjalne hodowle zwierząt do eksperymentów (prawdziwych fabryk) wydarzenia (jak te na fb) mają na celu nagłośnienie zarówno wiwisekcji jak też próbę złagodzenia tudzież uniewinnienia osób walczących o zniesienie tego typu procederów. W liku na fb są linki do petycji ale także filmiki z akcji ratowania zwierząt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz