piątek, 1 listopada 2013

Okiem kota belzebuba – starość?

Starość?! Przy kotu w ogóle nie wypada wspominać tych słów. Koty się nie starzeją. Koty dojrzewają, stają się bardziej dostojne, mądre, nabywają klasy i uspokajają swojego wewnętrznego tygrysa. Koty nie są stare. Wszak kot ma siedem żyć. Nie wiem więc czemu ktoś mówi, że kot jest stary. Nie wiem dlaczego starą określają mnie. Mam tę wyższość nad Wami, że jestem zwierzęciem. Nie muszę planować, nie muszę myśleć o jutrze, mogę cieszyć się chwilą obecną. Nie myślcie sobie jednak, że życie kota to łatwy kawałek chleba. Coś o tym wiem, w końcu wiele lat spędziłam na ulicy, ucząc się życia obok człowieka, życia niełatwego. Teraz wygląda to trochę u mnie inaczej dlatego mogę w pełni oddawać się celebracji dnia dzisiejszego i tego będę się starała Was nauczyć – ja, kot belzebub. Nie, nie belzebuba ja nie jestem ministra sportu. Musicie jednak na początku poznać pewne zasady. Koty nie wybiegają w przyszłość (jeżeli kiedykolwiek mi się to przydarzy to znaczy, że opętał mnie jakiś człowiek. Tylko ludzie skupiają się na pierdołach i zastanawiają się co będzie jutro, za miesiąc, za rok), koty cieszą się chwilą obecną, koty nie żyją przeszłością jednak pamiętają ją bardzo dobrze dlatego też jeżeli trafiasz na kociego osobnika po przejściach musisz brać pod uwagę, że aby się z nim dogadać będziesz potrzebował cierpliwości, czasu i zaangażowania. Kolejna ważna zasada to – kota się nie odchudza. Odchudzić kota to trochę go zabić (jednak nie można kota paść jak świni, kot to nie tucznik, nie nadaje się do zjedzenia na święta). Kotu nie żałuje się koci miętki – kot to nie kierowca, który musi zachować trzeźwy umysł, kot to kot. Kot to styl życia. Mówiąc do kota nie używa się epitetów z listy: gruby, wielki, stary, głupi, dziki, wredny, złośliwy itp. Kot nigdy nie jest wredny czy złośliwy, to cechy typowo ludzkie. Jeżeli robimy coś, co uważasz za złe znaczy to tyle, że czegoś potrzebujemy – czegoś, czego mi nie dajesz, może coś mnie boli – boli mnie a Ty tego nie widzisz, a może się czegoś boję – a Ty nie słyszysz jak wołam pomocy. Dlatego sikam Ci do kapcia, na łóżko, na poduszkę, robię Ci klocka za wannę, miauczę przeraźliwie bo mówię spójrz, tu jestem i potrzebuję Twojej pomocy. Do kotów można jedynie mówić ładnymi słowami: mądry, inteligentny, bystry, piękny, dostojny, elegancki, kot z klasą, super kot. Rozumiecie zresztą. Jeżeli na Waszej drodze staje kot, znaczy, że jesteście gotowi podjąć naukę, naukę, która wywróci Wasze życie do góry nogami. Przy nas nauczycie się żyć, żyć – nie egzystować. Wyciskać z dnia codziennego jak z cytryny, sok do ostatniej kropli. Nauczymy cierpliwości, cieszenia się drobnymi rzeczami, nie poddawania się i nie zamartwiania. Z każdej sytuacji jest jakieś wyjście. Każdego dnia można dokonać wielkich rzeczy. Przyłącz się. Chcesz wziąć udział w przygodzie swojego życia? Będę Twoim pilotem. Dołączysz się?
**** bazarek na karmę suchą dla kociastych http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=20&t=157992 udostępniajcie gdzie się da.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz