czwartek, 19 kwietnia 2012

codzienność

od trzech dni latam, biegam, ganiam, jeżdżę a to trzeba pilnować budowy a to chorej babci i tak w kółko. Z racji tygodnia wege zaliczam totalnie nowe pozycje kulinarne np. zupę szpinakową - GENIALNA :) robiłam na szybko więc nie mam fotek (a nie chcę posiłkować się internetem) więc przepis podam Wam przy kolejnej okazji do gotowania. Jak już wspomniałam od 3 dni robię kilometry po mojej miejscowości i tak się zastanawiam jak to jest u Was z rowerami? i jeżdżącymi na rowerach a dodatkowo ścieżkami rowerowymi? U mnie jest jedna ścieżka rowerowa, przy głównej ulicy, w innych rejonach zdaniem władz należy chyba nosić rower na plecach. Bardzo dużo ludzi jeździ rowerami i większość wybiera chodniki. Ulice są dziurawe (niby dobre na cellulitis ale... takie jeżdżenie po dziurach też ma swoje negatywne skutki ostatnie badania dowodzą, że kobiety jeżdżące na rowerach tracą zdolność do osiągania przyjemności seksualnej - ciekawe), ponadto są wąskie a kierowcy nie zwracają uwagi na rowerzystów więc często można poczuć na udzie samochód, mówię serio. Od kiedy moją mamę walnął samochód jak była na rowerze jeżdżę także chodnikiem, mimo, że nie jest to do końca "legalne" :D. I tak się zastanawiam skoro władze chcą doprowadzić do tak absurdalnej sytuacji jak badanie stanu technicznego roweru raz w roku to niech w każdym mieście będą ścieżki rowerowe, ale nie jedna, WSZĘDZIE.



wspomniana przeze mnie ścieżka rowerowa, ogólnie genialnie zrobiona, malowana jakby pędzlem w paincie z wypustkami na drzewa tak, że nie ma miejsca dla pieszych po drugiej stronie ulicy są lepsze jaja, na ścieżce rowerowej parkowane są samochody, yay!!!


Żeby się nie denerwować i poprawić sobie humor kupiłam dwie nowe rzeczy



bloker Ziaji - antyperspirant skuteczny na lato? nie wiem, okaże się ;)
odżywkę do włosów ISANY (od Rossmana)

Obie firmy są NIE TESTUJĄCE NA ZWIERZĘTACH, więcej jak już użyję ;)

4 komentarze:

  1. Z tego co kojarzę Isana, Babydream i reszta kosmetyków produkowanych dla Rossmanna są testowane- oprócz Alterry.
    Chyba, że coś się ostatnio zmieniło ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rossman zaprzestał testowania :) jest to informacja potwierdzona i figuruje już na zielonej liście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Rzeszowie jest dużo ścieżek rowerowych i zauważam coraz więcej rowerzystów. Istnieją przystanki rowerowe gdzie można sobie pożyczyć bicykl - płaci się trochę mniej niż za bilet autobusowy, jeszcze z tego nie korzystalam. Jestem piechurem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas "ciemna d*pa" że tak brzydko powiem i z koszami na śmieci i ze ścieżkami rowerowymi, najgorsze, że te ulice takie wąziutkie jak taki dziadek popyla sobie 5m na godzinę to cała ulica stoi ale chodnikiem też źle bo ludzie się bulwersują, że chodnik jest do chodzenia w sumie racja tylko jak rowerować, żeby nikogo nie denerwować?

      Usuń