niedziela, 22 kwietnia 2012

niedzielny obiadzik

Dzisiaj moi drodzy jest dzień Ziemi, u mnie w mieście nie jest obchodzone a szkoda :(. Próbowałam zorganizować coś na własną rękę jednak za mało czasu i za mało chętnych osób i padło u źródła :(. W moim rodzinnym mieście (na podlasiu) bardziej to było nagłaśniane i były organizowane specjalne wycieczki typu "sprzątnie lasu" - tęsknię za tym, szkoda, że teraz gdzie mieszkam (mazowieckie) nie ma się nawet pod co podłączyć. Zamierzam więc ogarnąć sama jakąś bliską przestrzeń. W ogóle przypomina mi się jedna z ostatnich wycieczek leśnych gdzie naprawdę łowów mieliśmy bardzo wiele worków, pamiętam ją jedynie dlatego, że wbił mi się kleszcz w kolano, na szczęście nic groźnego i kleszcz okazał się być zdrowy ale napędził mi stracha, zwłaszcza, że jestem mocnym panikarzem jeżeli chodzi o różnego rodzaju żyjątka pojąkopodobne. Wczoraj zakończył się tydzień wege więc wróciłam do ryb, jednak brak jodu kiepsko na mnie wpływa od razu zawroty głowy i skoki temperatury jednak nie powiedziałam ostatniego słowa, mam nadzieję, że jak zdobędę już maksymalnie dużą wiedzę na temat pozyskiwania jodu będę mogła totalnie odstawić ryby ale do tego czasu wracam do semiwegetarianizmu. Obiad niedzielny na szybko (porcja dla 3 osób - kobiet :D) (z racji tego, że warzywa u mnie teraz mizerne wybrałam mrożonki) 1 bukiet warzywny (kalafior, brokuł, marchewka) hortexu, 1/2 opakowania fasolki szparagowej żółtej hortexu 3 filety dorsza łyżka masła roślinnego szczypta soli Przygotowanie takiego obiadu zajmuje ok 30 minut. Mrożonki wsypuję do garnka do gotowania na parzę. Gotuję je ok 10-15 minut po czym na nie układam zwiniętego i posypanego ziołami dorsza (ja wybieram bio vegetę jest super bo niestety przez remont i tułaczkę nie mam możliwości hodowania własnych ziół ale niedługo się to zmieni) po czym po kolejnych 10 minutach wszystko jest gotowe. Całość przekładam na talerz smaruję delikatnie masłem roślinnym i posypuję szczyptą soli. Całość wygląda tak:
powiem Wam, że całość smakuje super :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz