niedziela, 15 kwietnia 2012

nowy początek :)

Zainspirowana przez kilka osób pochodzących z pewnego portalu, któremu reklamy nie będziemy robili ;) postanowiłam zacząć pisać. Będę to na początku nieśmiałe próby przedstawienia Wam w sposób mega dostępny i mega życiowy rzeczy z dziedziny ekologii to znaczy pewne czynności, zachowania, które mają na celu jak najmniejszą ingerencję w naszą Planetę. Nie chcę Was zasypywać masą informacji, które możecie sobie wygooglować w razie potrzeby, chcę się z Wami pobawić tym co znam i kocham, może też uda mi się wciągnąć Was w tę zabawę. Na samym początku przedstawię się, mam na imię Luiza, mam 27 lat (znaczy skończę w październiku ;)) po prawej stronie widnieje moje zdjęcie z zabaw z moim ukochanym chrześniakiem. Postaram się pisać na bieżąco jednak początki są trudne więc ewentualny poślizg mi wybaczcie. Na początku postaram się w inny sposób przedstawić to o czym już piałam na portalu, którego nazwy jak już mówiłam nie będę reklamowała w 1 poście, może trochę dalej :). Żeby nie przedłużać zapraszam Was niedługo do wspólnej zabawy :).

6 komentarzy:

  1. powodzenia, czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę jakie zmiany :) Pozytywnie skoro zielono, będę czytać na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam Cię serdecznie:) Cieszę się, że będę mogła zaglądać na Twojego bloga. Na pewnym portalu;) już miałam okazję zaznajomić się z Twoimi różnymi wpisami nt. "bycia eko" i bardzo mi się spodobało to, jak piszesz. Tak więc na jednego stałego czytelnika już możesz liczyć;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki bardzo za miłe komentarze, dopiero zaczynam i gubię się w technice także komentarze dopiero dzisiaj ujrzały światło dzienne ale nie bójcie sie nic nie zginęło :))))

    OdpowiedzUsuń